divendres, 28 de gener del 2011

Jordi Sierra i Fabra a Massamagrell

Presentem JO, de Jordi Sierra i Fabra



El pròxim divendres, 4 de febrer, a les 11.00 h., al Saló d'Actes de la Casa de la Cultura de Massamagrell, Jordi Sierra i Fabra ens parlarà del seu JO, acompanyat per Joan Enric Iriarte, professor del nostre institut i expert en l´obra d´aquest prolífic escriptor.


Passarem una estona genial! Us ho assegurem.



"...Daniel vol ser un escriptor lliure, independent i feliç. Tot és possible, si tu vols."


Jordi Sierra i Fabra s´entusiasma quan té un grup ben nombrós de lectors i lectores davant. I els explica la seua vida d´adolescent:Jo vaig apassionar-me per la lectura quan...Jo vaig descobrir l´amor amb...Jo sóc així...Jo estic obsessionat per fer...Jo era un maniàtic i un...De tot això tracta el llibre Jo. És una manera fantàstica i divertidíssima de descobrir la capacitat de pensar el món i de crear històries d'aquest escriptor excel•lent.